"Living on the edge" - Reisverslag uit Chiang Rai, Thailand van Jos Goor - WaarBenJij.nu "Living on the edge" - Reisverslag uit Chiang Rai, Thailand van Jos Goor - WaarBenJij.nu

"Living on the edge"

Door: Jos

Blijf op de hoogte en volg Jos

22 Januari 2015 | Thailand, Chiang Rai

Gisteravond en vanochtend hebben we getwijfeld om vanavond naar Bangkok te gaan of morgen naar Sukhonthai. We wilde heel graag naar Sukhonthai maar de busverbindingen zijn niet ideaal, dus zou het ons een hoop tijd kosten en misschien moeten haasten om nog wat leuke dingen in Bangkok te doen... Beter iets goed doen dan half, dus hebben wij om 10:53 uur Thaise tjd besloten om vanavond de nachtbus te pakken naar Bangkok. Maar vanmiddag nog even een scooter te huren want we moeten nog in Chiang Rai de White Temple en Black House bezoeken. Op onze superblije meisjes scooter ongeveer 50 kilometer gereden naar deze hot spots. De white temple is prachtig en staat voor Hemel en Hel. Ik stond daar zoals gebruikelijk van ALLES een foto te nemen (ook van "de hel"). Tot een Chinees meisje me verschrikt aanspreekt dat ik ABSOLUUT geen foto's van de hel mag maken want dat brengt ongeluk. Ze gaf me het dringende advies om de foto's te wissen. Net zoals dat ik gewoon onder een ladder door loop heb ik (heel stoer) deze foto's (nog) niet gewist. Maar als ik straks pech heb dan weten jullie hoe het komt;). De Black house(s) waren ook erg mooi, weer heel anders als de white temple. 's avonds hebben we zoals gepland de nachtbus naar bangkok gepakt.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jos

Actief sinds 28 Juni 2014
Verslag gelezen: 190
Totaal aantal bezoekers 18412

Voorgaande reizen:

30 November 2014 - 07 April 2015

Onze droomreis (4 mnd)

31 Augustus 2014 - 19 September 2014

Zuid Afrika & Namibië

Landen bezocht: