Voorbereidingen in volle gang! - Reisverslag uit Lunteren, Nederland van Jos Goor - WaarBenJij.nu Voorbereidingen in volle gang! - Reisverslag uit Lunteren, Nederland van Jos Goor - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen in volle gang!

Door: Jos

03 Augustus 2014 | Nederland, Lunteren

De afgelopen weken zijn we druk geweest met de voorbereidingen op onze mooie reis rond de wereld en onze reis naar Afrika. We hebben voor onszelf een mooie backpack gekocht bij Bever in Den Haag. Lisette een mooie rode en ik een blauwe. Nu kunnen we de tassen ook mooi testen in Zuid Afrika en Namibië… Dat duurt nog maar 4 weken!!

Vorige week hebben we ons nog even bang laten maken door de mevrouw van de GGD. Toen ze klaar was met vertellen wat er allemaal wel niet kan gebeuren durven we bijna niet meer te gaan. Het was ook nog even puzzelen met de route i.v.m. het slikken van Malarone (malaria pillen). Misschien hebben we de pillen namelijk niet nodig maar voor de zekerheid kopen we maar een setje een week. Kost alleen wel € 45,-p.p 

Voor Australia hebben we visum geregeld en inmiddels hebben we ook toestemming gekregen om naar de VS te gaan. Het visum voor Vietnam gaan we in Azië regelen…

Het begint wel steeds dichterbij te komen… nog maar 4 weken en dan gaat onze eerste avontuur beginnen in Zuid Afrika in Kaapstad!

• 06 Augustus 2014 - 09:09

Wilma:

Wat mooi en bijzonder dat jullie dit avontuur samen
    Kunnen ,mogen en gaan beleven.