Swakopmund - Reisverslag uit Swakopmund, Namibië van Jos Goor - WaarBenJij.nu Swakopmund - Reisverslag uit Swakopmund, Namibië van Jos Goor - WaarBenJij.nu

Swakopmund

Door: Lisette

Blijf op de hoogte en volg Jos

09 September 2014 | Namibië, Swakopmund

Na het ontbijt zijn we vertrokken richting Swakupmund. Het voordeel van veel reizen met de auto is dat je nog wel eens iets tegen komt. Langs de weg stonden een aantal zebra's en staken ze achter onze auto over, echt prachtig om te zien ! Al vroeg in de middag kwamen we in ons appartement en zijn we het stadje in gegaan. Hier vindt je veel Afrikaanse winkeltjes die gericht zijn op toeristen en er worden veel soorten activiteiten aangeboden. Waaronder Quad biken, dit zijn wij gaan doen. Achter een gids aan crossen door de zandduinen. Echt super leuk om eens te doen. 's Avonds zijn we gaan eten in een restaurant waar ik de naam snel van wil vergeten. Niet omdat het eten zo verschrikkelijk slecht is, maar om de na pret (NOT) die wij er van hebben gekregen.