Full Moon Party, total madness - Reisverslag uit Ko Pha-Ngan, Thailand van Jos Goor - WaarBenJij.nu Full Moon Party, total madness - Reisverslag uit Ko Pha-Ngan, Thailand van Jos Goor - WaarBenJij.nu

Full Moon Party, total madness

Door: Lisette

Blijf op de hoogte en volg Jos

06 December 2014 | Thailand, Ko Pha-Ngan

Nadat we 's morgens nog even naar het strand zijn geweest werden we met de taxi naar de haven gebracht. Onze boot zou daar om half 4 vertrekken naar Koh Phangan. De boot was vertraagd en 40 minuten later waren we op weg. Jos had thuis al gelezen dat het op dit eiland erg druk zou zijn omdat iedereen naar de Full Moon Party gaat dus hadden we hier al een kamer gereserveerd voor 2 nachten. Voor mij is het soms wel even slikken als ik zie waar we nu weer terecht zijn gekomen. Trappetje op, trappetje af en hier is jullie verblijf zei de blije en aardige meneer. We slapen in een boomhut met een lamp een ventilator en een wc. Ook hebben we een douche die niet meer is dan een klein straaltje koud water.Tarzan vond het meteen prachtig en Jane vond het ook wel oke toen ze het prachtige uitzicht zag. 's Avond gingen we naar de Full Moon Party. Ik heb nog nooit zo iets gezien. Wat een fantastisch feest en wat een gekkenhuis. Iedereen draagt lichtgevende dingen of laat zich painten met lichtgevende verf. Wat hebben wij natuurlijk ook gedaan, Jos een draak en ik mijn hele arm vol bloemen. Op het strand zat het grootste gedeelde van de partygangers aan een bucket. Een emmer vol drank en dronken dat iedereen was. Er worden verschillende soorten muziek stijlen gedraaid en daar gaan sommige wel heel heftig op tekeer. Het was warm maar sommige vonden het zelfs nodig om naakt te dansen. Er waren vuurspugers en nog het meest bijzonder vond ik het grote springtouw waar iedere dronken gast in ging touwtje springen. Dat is opzich al grappig om te zien maar al helemaal als het hele touw van vuur is. Je kijkt je ogen uit. Echt zo'n feest waar iedereeen helemaal los gaat. Wij hebben het erg leuk gehad, een aanrader om naartoe te gaan.