Eerste dag Koh Tao - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Jos Goor - WaarBenJij.nu Eerste dag Koh Tao - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Jos Goor - WaarBenJij.nu

Eerste dag Koh Tao

Door: Lisette

Blijf op de hoogte en volg Jos

08 December 2014 | Thailand, Koh Tao

's Middags zijn we met de boot vertrokken naar Koh Tao we hadden een speedboot en binnen anderhalf uur waren we er. Eerst opzoek gegaan naar een duikschool voor Jos. Hij wilde graag naar de Big Blue om daar zijn duikbrevet te gaan halen. Na een tijdje lopen hadden we het gevonden en kon Jos aan het einde van de middag (17.00) beginnen met zijn theorie. Eerst moesten we nog op zoek naar een slaapplek(de slaapplekken van de duikschool waren helemaal vol).Dat was snel gelukt we hadden wel veel mazzel want het was de laatste kamer. Het wordt steeds drukker op dit eiand omdat veel mensen van de Full Moon Party nu deze kant op komen. Toen Jos klaar was zijn we gaan eten bij Porto Bello een Italiaans restaurantje, ik vond het eten helemaal super daar. Naast ons zat een stel, de jongen uit Nederland en zij kwam uit Frankrijk. We zijn met ze nog even de kroeg in geweest en hebben tegen ze gepoold. Laten we maar niet zeggen hoe dat is afgelopen want wij waren dramatisch slecht.