The Beach - Reisverslag uit Phi Phi Don, Thailand van Jos Goor - WaarBenJij.nu The Beach - Reisverslag uit Phi Phi Don, Thailand van Jos Goor - WaarBenJij.nu

The Beach

Door: Lisette

Blijf op de hoogte en volg Jos

17 December 2014 | Thailand, Phi Phi Don

Jhee we gaan naar Phi Phi Lee!! We hebben er een dagtripje van gemaakt, eerst nog langs een paar mooie snorkel spots. Onze boot stopte niet recht voor het eiland, dus moesten we zwemmen, over rotsen klimmen, aan touwen hangen en langs een prachtig zandweggetje liepen we naar het strand. Daar stonden we dan, het was inderdaad prachtig maar we waren blijkbaar niet de enige die dit vonden. De Dam van Amterdam kan je bijna rustig noemen in vergelijking met deze drukte. Het romatische plaatje is al snel weg als je tussen de massa mensen terecht komt. De boottrip was heel gezellig. Misschien kwam dat wel mede door de super blije Nederlander uit Leiden die ook op de boot zat, daar werd je gewoon wel vrolijk van. 's Avond kwamen we nog een paar jongens van de duikschool van Jos tegen en hebben we de avond mee opgetrokken. Dit is echt een party eiland met de meest creatieve manieren om mensen aan de drank te krijgen. Door in een boxring te gaan vechten of naakt op het strand te gaan lopen kan je hier een gratis drank bucket krijgen. Het is hier gezellig maar ons hotel is zo'n stinkhol en smerig dat ik denk nog nooit zo blij ben geweest wat ik hier weer weg mag. Op naar Bangkok.