Changing plans - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van Jos Goor - WaarBenJij.nu Changing plans - Reisverslag uit Ho Chi Minhstad, Vietnam van Jos Goor - WaarBenJij.nu

Changing plans

Door: Lisette

Blijf op de hoogte en volg Jos

27 December 2014 | Vietnam, Ho Chi Minhstad

Op het vaste land aangekomen hebben we gelijk de bus naar Vietnam geboekt. Binnen 2 uur konden we alweer op doorreis naar Vinh Long. Hoe meer mensen in het busje passen hoe beter, dus daar zaten we als sardientjes in een blikje, opgepropt in een busje. De reis zou totaal 9 uur gaan duren maar ze nemen het bij deze orgaisatie niet zo nauw met beloftes dus duurde het in totaal 15 uur. We werden van het ene in het andere busje gezet en aan het eind hadden we een heerlijke bus met ligbedden. Dat wel fijn was omdat het ondertussen al 12 uur 's avonds werd. Vinh Long leek ons ineens niet meer zo'n goede plek om midden in de nacht aan te komen dus gaven we de buschauffeur nog 2 dollar extra en zetten bij ons af in Ho Chi Minh. Dit is een veel drukkere stad en aangezien wij nog geen hotel geregeld hadden was het wel zo fijn dat er hier recepties 24 uur open zijn. We hadden snel een betaalbaar hotel gevonden en zijn gaan slapen.