Terug naar Thailand !! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Jos Goor - WaarBenJij.nu Terug naar Thailand !! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Jos Goor - WaarBenJij.nu

Terug naar Thailand !!

Door: Jos

Blijf op de hoogte en volg Jos

17 Januari 2015 | Thailand, Bangkok

Om 10 uur vertrokken met een minibusje naar het vliegveld want om 1 uur vlogen we naar Bangkok! Na een korte vlucht van 1,5 uur kwamen we aan en besloten we om naar de wijk Sukhumvit te gaan. Daar aangekomen zijn we naar een reisbureau gegaan omdat we misschien nog naar Ko Chang of Ko Samet wilde gaan om even een strandje te pakken. Uiteindelijk hebben we i.v.m. tijdgebrek om niet te gaan (kan dat als je 4 maanden weg bent ?). Daarom besloten we om direct naar het noorden van Thailand te gaan met de nachtbus. We konden het vervoer nog via een reisbureau regelen voor iets meer dan 800 baht maar met de Lonely Planet in de hand en dus het zelf te regelen waren we iets meer dan 500 baht kwijt! Dat scheelde aardig op ons dagbudget !