On top of the world - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Jos Goor - WaarBenJij.nu On top of the world - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Jos Goor - WaarBenJij.nu

On top of the world

Door: Lisette

Blijf op de hoogte en volg Jos

25 Januari 2015 | Thailand, Bangkok

Vandaag wilde ik graag een dagje bij ons zwembad blijven. Uiteindelijk ging Jos er ook mee akkoord en heb ik mij kunnen inlezen over Australië. Ik heb er al helemaal zin in. De volgende dag zijn we naar een grote weekend market geweest. Deze markt is totaal niet te vergelijken zoals in Europa. Er worden typische thaise spullen verkocht, zelfs dieren en alleen maar Thais eten. Het was zo groot dat we er de hele dag zijn geweest. Einde van de dag zijn we weer naar Sukhumvit gegaan. We wilde graag bij een rooftopbar iets gaan drinken. Op weg naar de bar kwamen we een cafe tegen die Ajax -Feyenoord uitzond dus daar eerst maar iets gedronken. Naast mij zaten nog een paar Nederandse mannen die uitgebreid aan het bespreken waren hoe ze het beste een Thaise vrouw in bed konden krijgen. Je vindt hier erg veel sextouristen. Je ziet veel oude, dikke, uitgezakte ouwe mannen met een veels te jonge mooie Thais meisje zitten. Boven op de rooftopbar (Above Eleven) hadden we een prachtig uitzicht over Bangkok.