Kap un krap, àkon, c'mon oftewel Bedankt Azië!!! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Jos Goor - WaarBenJij.nu Kap un krap, àkon, c'mon oftewel Bedankt Azië!!! - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Jos Goor - WaarBenJij.nu

Kap un krap, àkon, c'mon oftewel Bedankt Azië!!!

Door: Lisette

Blijf op de hoogte en volg Jos

27 Januari 2015 | Thailand, Bangkok

Nadat Jos de laatste keer een Thaise massage heeft gehad en ik mijn nagels heb laten doen, hebben we onze spullen gepakt en zijn richting het vliegveld vertrokken. Ik denk dat de taxichauffeur het al moest aanvoelen dat we klaar waren met zijn grapjes want hij reed meteen op de taximeter. Nu zitten we in het vliegtuig opweg naar Australië. Alweer 2 maanden voorbij. Het backpacken bevalt mij buiten verwachting goed, het leukste is dat je kunt gaan en staan waar je wilt (als de taxi's meewerken) en dat je op de meest mooie plekken terecht komt. Het meest vervelende aan Azië zijn de smerige wc's zonder WC papier, te smerig! Ondertussen ziet Jos er al aardig uit als de gemiddelde backpacker. Hij is bruiner geworden heeft een baard waar sinterklaas jaloers op is, draagt een pet en drinkt het goedkoopste bier. Alleen de tattoes missen nog. Wie weet in Australië:p (Grapje Wilma) Ikzelf... Tja, wat zal ik zeggen nog altijd even mooi als altijd:p. Nog 8 uur en dan gaan we DOWN UNDER!!!