Lekker langs de snelweg slapen - Reisverslag uit Coffs Harbour, Australië van Jos Goor - WaarBenJij.nu Lekker langs de snelweg slapen - Reisverslag uit Coffs Harbour, Australië van Jos Goor - WaarBenJij.nu

Lekker langs de snelweg slapen

Door: Jos

Blijf op de hoogte en volg Jos

04 Februari 2015 | Australië, Coffs Harbour

We hebben onze roadtrip vervolgt richting Coffs harbour. Na weer een mooie toeristische route door mooie groene bossen en prachtige meren kwamen we aan bij onze eindbestemming. We waren van plan om hier 1 dag/nacht te verblijven en daarna naar Byron Bay te gaan. De prijzen voor een campingplaats waren in Coffs Harbour vrij hoog dus hebben we op het laatste moment besloten om al richting Byron Bay te rijden en onderweg een slaapplek langs de snelweg te pakken. Je hebt hier in Australie namelijk langs de snelweg, om dorpen/steden en in verschillende national parks allemaal "rest area's". Hier kun je gratis en legaal je camper neerzetten. Er zijn altijd toiletten die vaak schoon zijn of in ieder geval lijken. Er hangt wel een nare putlucht om deze WC's heen. 's avonds een lekkere hamburger gemaakt en gaan slapen met het lawaai van de snelweg, krekels en tjilpen van vogeltjes op de achtergrond.