Vallen en opstaan - Reisverslag uit Currumbin, Australië van Jos Goor - WaarBenJij.nu Vallen en opstaan - Reisverslag uit Currumbin, Australië van Jos Goor - WaarBenJij.nu

Vallen en opstaan

Door: Jos

Blijf op de hoogte en volg Jos

08 Februari 2015 | Australië, Currumbin

Vandaag zijn we van Byron Bay naar de Gold Coast gereden. De hele ochtend heeft het helaas geregend en daarom hadden we besloten om naar een groot shoppingcentrum te rijden. Daar hebben we de hele middag gelopen en heeft Lisette nog een mooie bikini gekocht waar ze de rest van de vakantie in kan schitteren

De volgende dag zijn we naar het surfdorp Currumbin gereden. Het was zondag dus dat betekende TOPdrukte. In dit dorpje komen veel gezinnen in het weekend heen. Een surfboard huren was geen makkie, een surfschool zat dicht en de andere kon maar maximaal voor 2 uurtjes. Uiteindelijk vonden we een surfschool. De man liet mij 2 surfboarden zien en vroeg welke ik wilde. Ik had geen idee en ik zei dat ik wel echt een beginner was. Hij gaf mij een board "this must be fine". Maar toen ik het in het water probeerde wist ik het meteen.... Dit is een zwaar K board!! Veeeel te klein! Ik weer terug met dat surfboard en kreeg ik een andere.... Die was iets beter maar nog steeds veel te klein. Daarnaast kwam ik in een stroming terecht en waren er teveel kinderen in het water (zondag drukte). Lisette heeft het ook nog even geprobeerd, bij haar ging het ietsjes beter. Blijven oefenen zullen we maar zeggen. We hebben wel heerlijk genoten van het fantastische weer en het strand. Aan het eind van de middag zijn we nog even naar "Surfers Paradise" gereden. We waren daar maar een 1,5 uur omdat het bijna donker werd maar we beloofde onszelf om morgen terug te gaan!! 's avonds hebben we (beetje illegaal) voor de tweede keer op rij bij een BP station en een 24hr Mc Donalds geslapen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jos

Actief sinds 28 Juni 2014
Verslag gelezen: 95
Totaal aantal bezoekers 18383

Voorgaande reizen:

30 November 2014 - 07 April 2015

Onze droomreis (4 mnd)

31 Augustus 2014 - 19 September 2014

Zuid Afrika & Namibië

Landen bezocht: