Another day in paradise - Reisverslag uit Surfers Paradise, Australië van Jos Goor - WaarBenJij.nu Another day in paradise - Reisverslag uit Surfers Paradise, Australië van Jos Goor - WaarBenJij.nu

Another day in paradise

Door: Jos

Blijf op de hoogte en volg Jos

09 Februari 2015 | Australië, Surfers Paradise

We zijn inderdaad in de ochtend naar Surfers Paradise gereden en hebben meteen een staanplaats geregeld. Alle faciliteiten zijn aanwezig en het is ongeveer 2,5 km van het centrum. Een staanplaats dichterbij het centrum ga je met een camper hier niet vinden. We zijn lekker naar het centrum gelopen, een rondje langs de winkeltjes gemaakt en daarna lekker op het strand gaan liggen. We hadden ook een surfboard gehuurd voor 2 uurtjes. Dat ging hier een stuk beter! Fantastisch!! Hoewel de golven wel een stuk wilder waren lukte het ons aardig om op het surfboard te staan. We worden al echte een surfdude en surfbabe! We zouden eigenlijk morgen richting Brisbane rijden maar omdat we het hier erg naar ons zin hebben blijven we nog een dag hier.