Noosa river & NP - Reisverslag uit Noosaville, Australië van Jos Goor - WaarBenJij.nu Noosa river & NP - Reisverslag uit Noosaville, Australië van Jos Goor - WaarBenJij.nu

Noosa river & NP

Door: Jos

Blijf op de hoogte en volg Jos

14 Februari 2015 | Australië, Noosaville

Vandaag weer naar Noosa gereden om misschien daar nog even te surfen en in ieder geval door Noosa National Park te lopen. Het is zaterdag en heerlijk weer dus alle ozzie's kwamen weer naar de kust om lekker te surfen of te relaxen aan het strand. Parkeren in het centrum en bij het national park was daarom een probleempje. Uiteindelijk hadden we een plekje bij het national park gevonden, welliswaar illegaal kwamen we later achter. We zijn daarna zo'n 2,5 uur door het national park gelopen... Eerst een mooi stuk langs de kust waar soms Koala's in een boom zitten (helaas niet gezien) en daarna door het bos en sub tropisch regenwoud. In de middag zouden we misschien nog gaan surfen maar door de drukte vonden we het ook wel prima om een keer lekker op het strand te liggen. Onze camping ligt bij een strandje aan de Noosa River dus eten en drinken was lekker dichtbij.