Lisette is klaar voor Vegas! - Reisverslag uit Port Douglas, Australië van Jos Goor - WaarBenJij.nu Lisette is klaar voor Vegas! - Reisverslag uit Port Douglas, Australië van Jos Goor - WaarBenJij.nu

Lisette is klaar voor Vegas!

Door: Jos

Blijf op de hoogte en volg Jos

23 Februari 2015 | Australië, Port Douglas

Vandaag zijn we naar Port Douglas gereden. We wilde onze roadtrip lekker relaxt afsluiten dus hebben we een goede camping opgezocht. We werden meteen warm onthaald door de eigenaren. Ze vertelde ons wat we allemaal in Port Douglas konden doen zoals bij een bar een kikker race bekijken. Ook kwamen ze met de tip om naar Mossman Gorge te rijden en kregen we wat folders voor duik -en snorkelboten. 's middags hebben we, na een kleine orientatie, besloten met welke duik/snorkelboot we meegaan. Overmorgen was er plek. Ik ga 2 duiken doen en Lisette gaat 1 duik doen. Er zijn in totaal 3 spots dus bij de resterende spots gaan we snorkelen. 's avonds zijn we het dorp ingegaan en hebben we meegedaan aan een pokertournooi. Net als Fatima Morero de Melo zat Lisette lekker te pokeren en won ook nog wat chips. Ondanks de fantastische poker skills van Lisette moest ze, net als ik trouwens, vroegtijdig het spel verlaten. Het was een grappig gezicht hoe Lisette tussen een paar echte doorgewinterde pokerspelers zat. Vooral toen ze de "river" en "turn" kaart gelijktijdig op tafel legde.... OEPS!!! We hebben in ieder geval lekker geoefend voor Vegas!