Alohaaaa - Reisverslag uit Kahului, Verenigde Staten van Jos Goor - WaarBenJij.nu Alohaaaa - Reisverslag uit Kahului, Verenigde Staten van Jos Goor - WaarBenJij.nu

Alohaaaa

Door: Lisette

Blijf op de hoogte en volg Jos

01 Maart 2015 | Verenigde Staten, Kahului

Na ons fantastische avontuur in Australië op naar Hawaii. Australië is ons meer dan bevallen. Het land heeft echt alles. Maar vooral hele sociale mensen. Daar kunnen wij in Nederland nog veel van leren.

Vandaag de hele dag reizen naar Hawaii. We hadden 2 overstappen waar van er al eentje bijna mis ging. Ons eerste vliegtuig naar Sydney had vertraging. Gelukkig wachtte het vliegtuig naar Hawaii op ons. Veel mensen waren vertraagd door het weer. (Het is net de NS :p) In Hawaii hadden we nog 1 overstap naar Maui (het honeymoon eiland van Hawai). Omdat we terug reizen in de tijd komen we dezelfde dag in Maui aan. Daar verwelkomde een oude man ons met Aloha!(wij hadden meisjes verwacht met bloemen in het haar) maar we rekenen het goed!