Lady's and gentlemen... We found him!!! TURTLE!! - Reisverslag uit Lahaina, Verenigde Staten van Jos Goor - WaarBenJij.nu Lady's and gentlemen... We found him!!! TURTLE!! - Reisverslag uit Lahaina, Verenigde Staten van Jos Goor - WaarBenJij.nu

Lady's and gentlemen... We found him!!! TURTLE!!

Door: Lisette

02 Maart 2015 | Verenigde Staten, Lahaina

Hawaii is echt het eiland voor dikke oudere Amerikanen. Dat merk je als je een excursie wil boeken. Het scheelt in prijs veel als je uit Canada of Amerika kom. Meer dan de helft in prijs en bij sommige excursies mag je niet eens mee onder de 28 jaar. Ik denk dat wij jongere en als niet amerikanen te weinig fooien hebben gegeven in het verleden. Wat is voor ons ook wennen, een fooi geven doe je hierbij alles. Soms krijg je zelfs een kaartje bij je rekening met een tabel in procenten hoeveel fooi je geeft. Een andere wereld! Nadat we een heerlijke cocktail hadden gedronken in Lahaina zijn we naar het strand geweest in Kaanapali. Daar heb ik hem eindelijk gevonden.... de Zeeschildpad. Gewoon met snorkelen vanaf het strand. Het was ook geen kleintje maar een mega schilpad. Ik schok er gewoon van toen ik hem zag. Prachtig beest, hij maakte het feestje helemaal compleet toen hij ook nog eens zijn kop boven water uitstak.