Island Time :) - Reisverslag uit Waikīkī, Verenigde Staten van Jos Goor - WaarBenJij.nu Island Time :) - Reisverslag uit Waikīkī, Verenigde Staten van Jos Goor - WaarBenJij.nu

Island Time :)

Door: Jos

Blijf op de hoogte en volg Jos

10 Maart 2015 | Verenigde Staten, Waikīkī

De eerste dag op het eiland Oahu zijn we lekker langs het strand gelopen en de handdoekjes neergelegd bij Waikiki Beach. We schakelen nu echt over op de "island time" modus want ook de volgende dag hebben we voornamelijk op het strand gelegen. We hebben nog wel naar de parade gekeken van het Honolulu festival en dat was wel leuk om te zien. Opvallend is dat op het eiland Maui heel veel (gepensioneerde) Amerikanen zijn en hier in Waikiki heel veel Aziaten. 's avonds hebben we gegeten bij een "food court", dat zijn allemaal verschillende eettentjes bij elkaar. Lisette had BBQ kip besteld... We merken dat de kip in het buitenland (en dus blijkbaar ook in de USA) niet altijd zo lekker is als in ons kikkerlandje. Het zijn vaak glibberige stukjes kipfilet met veel vet. Ik had gelukkig varkensvlees... Ook de derde dag hebben we lekker een stranddagje gepakt. Heerlijk lekker relaxen en niks doen gaat ons goed af!