Los Angeles verkennen - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Jos Goor - WaarBenJij.nu Los Angeles verkennen - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Jos Goor - WaarBenJij.nu

Los Angeles verkennen

Door: Jos

Blijf op de hoogte en volg Jos

13 Maart 2015 | Verenigde Staten, Los Angeles

Los Angeles!! Daar zijn we dan...! Hoewel er maar een tijdsverschil van 3 uur is met Hawaii en de vliegreis maar 5,5 uur was hebben we aardig last van een jetlag. Helemaal gebroken waren we omdat we weinig hebben slapen. Ons hostel voor de komende 3 dagen werkt op self service waardoor je het gebouw pas om 4 uur 's middags in kunt. Wij kwamen echter aan in LA om 6 uur 's ochtends.... Daarom zijn we maar met onze zware tassen naar de wijk Hollywood gegaan en naar een hostel gelopen om lief te vragen of wij de baggage daar mochten neerzetten. Bij de eerste poging ging het meteen goed dus nu waren we de tassen voorlopig mooi kwijt! Vervolgens zijn we een stuk over de walk of fame gelopen.. Je loopt over grote tegels met een grote ster erop waar namen op staan als Marilyn Monroe, Ozzy Osbourne, Queen, Sneeuwwitje, Mickey Mouse, Max Factor, Micheal Jackson en nog veel meer!! Daarna hebben we een groot gedeelte van de stad verkent langs Melrose, Beverly Center en een ander mooi winkelcentrum. Lisette heeft nog iets leuks gekocht bij Victoria's Secret. We hadden heel veel gelopen en vannacht weinig geslapen dus we waren helemaal gebroken aan het eind van de middag. We hebben onze baggage weer opgehaald en naar ons hostel gegaan.