Rich and Famous - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Jos Goor - WaarBenJij.nu Rich and Famous - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Jos Goor - WaarBenJij.nu

Rich and Famous

Door: Jos

Blijf op de hoogte en volg Jos

15 Maart 2015 | Verenigde Staten, Los Angeles

Vanochend zijn we naar Beverly Hills, Rodeo Drive en een ander duur wijkje gegaan. Vooral Rodeo drive was erg gaaf om te zien. De gebouwen van ALLE grote merken zijn gigantisch en prachtig! Er komen ook nog eens prachtige auto's voorbij rijden. Wij hebben niets gekocht in deze winkelstraten want de prijzen zijn MEGA hoog. Wat erg opvalt is dat er buiten deze wijken veel daklozen en bedelaars zijn. Daklozen rijden met een winkelwagen de stad of een wijk door en graven soms in een vuilnisbak. Het lijkt soms net of we terug in Cambodja zijn..... 's middags zijn we weer naar de wijk Hollywood en naar het Hollywood Museum gegaan. Dit was het oude gebouw van Max Factor waar Marilyn Monroe haar blonde haarkleur kreeg. Een groot gedeelte van het museum ging ook over Max factor. Voor mij was het hoogtepunt een echte en beroemde set van Silence of the Lambs! De scene waarbij Jodi Foster de kanibaal Hannibal opzoekt in de gevangenis. Je kunt door de gevangenis lopen, voor de cel van Hannibal staan en naar binnen kijken door de dikke plastic wand. Heel cool!! Daarna zijn we nog even gaan winkelen en heeft Lisette een heel mooi setje van de Guess gekocht. Voordat we gingen eten liepen we nog even over de walk of fame waar allemaal verkleden figuren stonden. Van Superman tot Olaf (Frozen) en van The Joker tot Alan (Hangover). Met de laatste ben ik op de foto geweest en zoals het hoort een fooi gegeven. Op de Dam in Amsterdam lopen af en toe ook figuren maar die zijn VEEL slechter verkleed dan in Hollywood. Hier zien ze er allemaal top en heel echt uit. 's avonds bij het sportcafe Buffalo Wings gegeten... De chicken wings waren heerlijk !