Venetië, Parijs, New York en Londen - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Jos Goor - WaarBenJij.nu Venetië, Parijs, New York en Londen - Reisverslag uit Las Vegas, Verenigde Staten van Jos Goor - WaarBenJij.nu

Venetië, Parijs, New York en Londen

Door: Lisette

Blijf op de hoogte en volg Jos

19 Maart 2015 | Verenigde Staten, Las Vegas

Op naar Las Vegas!! Het was weer een stukje rijden dus zijn we op tijd gegaan. Om 16.00 kwamen we aan in Las Vegas. Je rijdt van de woestijn zo de stad in. En wat voor stad, Las Vegas. Uit het niets schieten de grootste en meest bizarre gebouwen omhoog. De Eiffeltoren, Londen Eye, de grachten van Venetie en het Vrijheidsbeeld je vind ze hier allemaal. Op de billboards staan de gaafste shows en bekenste DJ's afgebeeld. 's Avonds zijn we natuurlijk de stad ingegaan. Het ene casino is hier nog mooier dan het ander. Je loopt hier zo het casino in, geen controle en geen entree. Ook mag je je eigen drankje meenemen. Op straat loopt iedereen hier met grote enin de meest grappige vormen cocktail glassen rond. Deze zijn steeds navulbaar voor een kleiner bedrag. Dus zuipen, casino's en shows wat wil je nog meer!