Prachtig (water)avontuur - Reisverslag uit Hurricane, Verenigde Staten van Jos Goor - WaarBenJij.nu Prachtig (water)avontuur - Reisverslag uit Hurricane, Verenigde Staten van Jos Goor - WaarBenJij.nu

Prachtig (water)avontuur

Door: Jos

Blijf op de hoogte en volg Jos

22 Maart 2015 | Verenigde Staten, Hurricane

We zijn vroeg vertrokken richting Zion National Park. Hij stond in de top 25 met een mooie foto in de lonely planet dus we dachten "laten we daar maar heen gaan". Lisette had al via tripadvisor een mogelijke looproute (The Narrows) gezien. Net voor de hoofdingang zijn we bij een winkel naar binnen gegaan die uitrusting verhuurde en plattegronden verkocht. In de winkel was veel informatie te krijgen over onze beoogde looproute. Zo zouden kilometers door water moeten lopen en daarom hadden we speciale uitrusting nodig.... Dat leek ons wel gaaf! We zijn met speciale schoenen en waterdichte broek aan onze route begonnen. We hebben in totaal ca. 4,5 uur gelopen door en langs de Virgin River. De rivier loopt door meters hoge stenen wanden met verschillende kleuren en rare vormen. Het was echt een geweldige ervaring!! 's avonds zijn we weer naar Vegas gereden om voor de laatste keer geld weg te gooien (20 dollar).