The Grand Canyon - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Jos Goor - WaarBenJij.nu The Grand Canyon - Reisverslag uit Flagstaff, Verenigde Staten van Jos Goor - WaarBenJij.nu

The Grand Canyon

Door: Lisette

Blijf op de hoogte en volg Jos

23 Maart 2015 | Verenigde Staten, Flagstaff

Vandaag zijn we naar de Grand Canyon gereden. Dit is een onwijs groot gebergte waar je met de auto stukken kunt rijden maar ook kunt wandelen door en op de bergen. Toen we aankwamen zaggen we dat we niet de enige waren. Het was er behoorlijk druk dus moesten we onze auto een stukje verder neerzetten. In dit National Park is alles top geregeld, er is een informatie centrum en er rijden om de 10 minuten shuttlebusje rond om je van de een naar de andere plek te brengen. Vanaf die plekken kan je dan mooie stukken wandelen. Hier merk je meteen dat Amerikanen niet zo dol zijn op wandelen. Vaak maken ze een foto en gaan weer verder met de shuttlebus. Wij hebben een aantal mooie tochten gemaakt met aan het eind een zonsondergang op de bergen. Romantisch?? Jos was niet los te krijgen van het fototoestel dus heb ik maar naar andere romantische stelletjes staan kijken en foto's van hen samen gemaakt. Haha..