Een grote teleurstelling :( - Reisverslag uit West Yellowstone, Verenigde Staten van Jos Goor - WaarBenJij.nu Een grote teleurstelling :( - Reisverslag uit West Yellowstone, Verenigde Staten van Jos Goor - WaarBenJij.nu

Een grote teleurstelling :(

Door: Lisette

Blijf op de hoogte en volg Jos

26 Maart 2015 | Verenigde Staten, West Yellowstone

Na 2 dagen omrijden zijn we in Yellowstone park. We keken er erg naar uit. De natuur schijnt er echt prachtig te zijn met geisers met de mooiste kleuren. Er is ook een grote kans om een wilde beer tegen te komen, dat leek ons wel spannend. Een half uur rijden vanaf het park gingen we tanken en vertelde de pompman dat het park gesloten was. Wij konden het niet geloven en reden door naar het hotel. Helaas vertelde ze bij het hotel hetzelfde. Omdat het net winter is geweest maken ze de wegen sneeuw vrij en is het hele park gesloten. Wat een Kakdag!! Er mag wel in het park gelopen worden maar niet gereden. Oftewel hier hebben we niks aan, niets is vanaf hier op loopafstand. Het park is veel te groot. Dikke teleurstelling! Het dorpje is heel schattig, maar het is laag seizoen dus veel gesloten. Er was nog wel een supermarkt open waar ze rode wijn verkochten. Dat maakte weer veel goed. Op naar San Francisco! !