Ko Samui - Reisverslag uit Ko Samui, Thailand van Jos Goor - WaarBenJij.nu Ko Samui - Reisverslag uit Ko Samui, Thailand van Jos Goor - WaarBenJij.nu

Ko Samui

Door: Lisette

Blijf op de hoogte en volg Jos

05 December 2014 | Thailand, Ko Samui

Heerlijk geslapen vannacht. Op naar het strand. We hebben echt een heerlijke dag op het strand gehad. Het zand is wit het water helder en veel leuke strandtentjes. Vanaf het strand loop je zo het centum in. Waar veel kroegen, restaurants en winkels zijn. In een van de zijstraatjes stond een half open grote tent met zo'n ongeveer 20 eetkraampjes. Het eten was heel goedkoop en na eerst een portie eten samen geprobeerd te hebben, durfde wij het aan om meer te bestellen. Goed eten kreeg je daar. 's Avond waren we wel toe aan een massage. Voor een uur rug, schoulder en hoofd massage betaal je hier maar 7,50 EURO. Ik had bedacht dat ik dat wel wilde en Jos liet zijn voeten masseren. Ik weet het klinkt dom maar soms vergeet je even dat je niet in Nederland bent en dat je dus niet hetzelfde moet verwachten. Ik lag nog maar net of ze begon met haar volle kracht op mij te drukken, trekken en ja ze ging ook op mij staan. Ik heb het allemaal maar over me heen laten komen (letterlijk dus) en alles is goed gekomen ik kan nog normaal lopen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jos

Actief sinds 28 Juni 2014
Verslag gelezen: 142
Totaal aantal bezoekers 18484

Voorgaande reizen:

30 November 2014 - 07 April 2015

Onze droomreis (4 mnd)

31 Augustus 2014 - 19 September 2014

Zuid Afrika & Namibië

Landen bezocht: