Duiken & relaxen op Koh Tao - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Jos Goor - WaarBenJij.nu Duiken & relaxen op Koh Tao - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Jos Goor - WaarBenJij.nu

Duiken & relaxen op Koh Tao

Door: Lisette

Blijf op de hoogte en volg Jos

09 December 2014 | Thailand, Koh Tao

Vandaag was Jos de hele dag duiken dus ben ik gaan shoppen en later naar het strand gegaan. Heerlijk geluncht op het strand en met de voetjes in het water. Het strand hier is 's middags nog heel smal. Ik vind deze plek echt geweldig mooi en is echt zoals in de reisgidsen. Na een uurtje of 3 uur werd het strand breeder en kon ik met mijn handdoek op het strand gaan liggen. Ik kreeg een kussen en om mijn heen werden er allemaal fakkels neergezet en zelfs plantjes geplant, het zag er heel relaxt uit allemaal. Al helemaal toen de zon onder ging en er allemaal lichtjes om ons heen waren. Ik raakte aan de praat met een meisje uit Zweden (Therese) en nadat ik haar vertelde dat ik morgen een snorkeltocht wilde gaan doen, wilde ze ook wel mee. Zo zegt zo gedaan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jos

Actief sinds 28 Juni 2014
Verslag gelezen: 149
Totaal aantal bezoekers 18484

Voorgaande reizen:

30 November 2014 - 07 April 2015

Onze droomreis (4 mnd)

31 Augustus 2014 - 19 September 2014

Zuid Afrika & Namibië

Landen bezocht: