GESLAAGD!! - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Jos Goor - WaarBenJij.nu GESLAAGD!! - Reisverslag uit Koh Tao, Thailand van Jos Goor - WaarBenJij.nu

GESLAAGD!!

Door: Jos

Blijf op de hoogte en volg Jos

11 December 2014 | Thailand, Koh Tao

De afgelopen 2 dagen was ik druk bezig met mijn duikcursus en vandaag was het zover. Mijn laatste 2 duiken en daarna kreeg ik mijn SSI Open Water brevet. Ik heb in totaal 4 keer gedoken en veel vissen gezien. Barracuda, butterfly fish, angel fish, sting ray, nemo (met de "echte" kleuren), giant gruppers en nog veel meer tropische vissen. Helaas nog geen haai of schildpad :(. Mijn groep was ook echt super leuk, 1 uit NL en 3 uit Duitsland. Onze duikinstructrice kwam uit Ierland, woonde al 14 jaar op Ko Tao en was een beetje de moeder van de duikschool. Ze was ook een beetje onze "mama" van de groep. We hebben veel lol gehad en 's avonds nog even goed op ons "diploma" gedronken. Er was die avond ook een beerpong competitie, super gezellig allemaal. De Duitse jongens kom ik misschien nog tegen op Koh Phi Phi of in Sydney. We hebben ook even nummers uitgewisseld zodat we contact kunnen houden.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jos

Actief sinds 28 Juni 2014
Verslag gelezen: 148
Totaal aantal bezoekers 18517

Voorgaande reizen:

30 November 2014 - 07 April 2015

Onze droomreis (4 mnd)

31 Augustus 2014 - 19 September 2014

Zuid Afrika & Namibië

Landen bezocht: