Dagje Airlie - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Jos Goor - WaarBenJij.nu Dagje Airlie - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Jos Goor - WaarBenJij.nu

Dagje Airlie

Door: Jos

Blijf op de hoogte en volg Jos

19 Februari 2015 | Australië, Airlie Beach

We hebben er volgens mij goed aangedaan om gisteren al verder te rijden. Op het nieuws zag ik namelijk dat vanmiddag de orkaan de kust zal raken over Rockhamton en niet op Gladstone. De tropische storm is nu ook officieel een orkaan geworden die de naam "Marcia" draagt. Het is categorie 1 orkaan en wordt waarschijnlijk vannacht een categorie 2. Het regende vanochtend wel in Airlie Beach maar niet bijzonder hard. Daarom hebben we lekker uitgeslapen en de was gedaan.In de middag probeerde we nog een lonely planet te scoren voor Hawaii (niet gelukt) en hebben we boodschappen gedaan(wel gelukt). 's avonds heb ik Fajita's gemaakt en kreeg ik daarbij ruzie met een hele hete peper! De volgende dag voelde ik me handen nog branden!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jos

Actief sinds 28 Juni 2014
Verslag gelezen: 85
Totaal aantal bezoekers 18475

Voorgaande reizen:

30 November 2014 - 07 April 2015

Onze droomreis (4 mnd)

31 Augustus 2014 - 19 September 2014

Zuid Afrika & Namibië

Landen bezocht: